Дошкільний навчальний заклад №51 "Горобинка" Рівненської міської ради

Практичний психолог

Бритвич Лариса Миколаївна, 1980 р.н.

Стаж роботи на займаній посаді 12 років.

Життєве кредо:

Любов виховується любов’ю,

доброта  - добротою,

життя - життям,

 найгірше - це втратити віру.

Психолог у своїй діяльності керується:
- Листом МОНУ про основні завдання  психологічної служби на поточний навчальний рік;
- Законом  України " Про освіту"
- Законом  України" Про дошкільну освіту"
- Декларацією прав дитини
- Етичним кодексом психолога
- Конвенцією ООН про права дитини
- Положенням про психологічну службу
- Конституцією України
- Положенням про дошкільний навчальний заклад
Напрямки діяльності
практичного психолога дошкільного закладу
 
• ПСИХОДІАГНОСТИКА
Будь-який психолог володіє досить великим набором психодіагностичних засобів та методик.
Їх мета - визначити об'єктивний стан людини, виділити його причини, а також оцінити рівень розвитку тих чи інших психічних процесів. Якщо для дорослих часто використовуються тестові методики, відомі багатьом, то в арсеналі дитячого психолога звичайно це особливі методики для дітей. Фахівець може попросити дитину щось намалювати. Може пограти з ним в захоплюючу гру - насправді ж за допомогою цих процедур збере необхідні дані. Психодіагностика застосовується в індивідуальній та груповій формах як для дітей так і для педагогічних працівників.
• РОЗВИВАЮЧІ ЗАНЯТТЯ
 За допомогою розвиваючих психологічних ігор фахівець допоможе розвинути у дитини різні необхідні навички і якості. Увага, пам'ять, посидючість, логічне та образне мислення - в арсеналі дитячого психолога розвиваючі ігри для всіх вікових категорій. Найчастіше, психологічні заняття проводяться відразу з групою дітей, і в такому випадку дитина також вчиться спілкуватися з іншими дітьми, сприймати соціальні норми.
•КОРЕКЦІЙНО-ВІДНОВЛЮВАЛЬНА РОБОТА
За наявності у дитини серйозних емоційних або особистісних труднощів може знадобитися спеціально організована психокорекційна робота. Це можуть бути заняття на адаптацію до дитсадка, готовність до школи, зняття тривожності, страхів, на підвищення самооцінки, на зняття агресивних тенденцій. Методи, що застосовуються в дитячій психотерапії, різноманітні. Гра, малюнок, казка, пісок - всі знайомі і цікаві для дитини предмети і заняття стають в руках спеціаліста потужним засобом допомоги.
•Відвідування занять, гуртків, прогулянок з метою проведення спостереження за психологічним та емоційним станом дітей
Просвітницька робота з пропаганди психологічних знань :
розміщення цікавої психологічної інформації у інформаційних куточках кожної групи, виступи на батьківських зборах, робота з батьками, участь у нарадах, педрадах, семінарах.