Заклад дошкільної освіти (ясла-садок) №51 "Горобинка" Рівненської міської ради

Значення музично – пальчикових ігор для розвитку творчого потенціалу найменших дітей дошкільного віку.

Рух пальців і кистей рук дитини мають на її розвиток особливий вплив. Як ви пам'ятаєте, у немовлятка кисті завжди стиснуті в кулачки, і якщо дорослий вкладає свої вказівні пальці в його долоні, дитина їх міцно стискає.

Музика в повсякденному житті дітей

Музика – могутній засіб всебічного розвитку дитини, формування її духовного світу. Вона розширює її кругозір, знайомить з різноманітними явищами, збагачує почуттями, викликає радісні переживання, сприяє вихованню правильного ставлення до навколишнього світу. Залучення до музики активізує сприймання, мислення та мову, виховує високий естетичний смак, розвиває музичні здібності, уяву, творчу ініціативу, всебічно впливає на її розвиток.

Майструємо екологічні народні дитячі інструменти

Нині в тренді перебуває все, що пов’язано із префіксом «еко». Дитячі іграшки та музичні інструменти - не виняток. Коштують вони, звісно, недешево. Та чи варто купувати те, що можна виготовити власноруч із природних матеріалів? Тим паче, що такі музичні інструменти можуть змайструвати й самі діти.

Талановиті діти

   

 Талант – видатні вроджені якості, особливі природні здібності. Обдарований – теж, що і талановитий. Здібності – природна обдарованість, талановитість. Геній – вища творча здатність. Дослідниками психології і педагогіки вже не раз доведено, що чим людина молодше, тим вона універсальніше за своїми можливостями.

Батькам про музику

Музика володіє сильним психологічним впливом на людину. Вона впливає на стан нервової системи (заспокоює, розслаблює, чи навпаки, розбурхує, збуджує), викликає різні емоційні стани від умиротворення, спокою та гармонії до неспокою, пригніченості або агресії. У зв'язку з цим важливо звернути увагу на те, яку музику слухаєте ви і ваші діти.

МУЗИЧНІ ІГРИ ЯК ПЕДАГОГІЧНИЙ ФЕНОМЕН

«Дитина- суб’єкт творчості, маленький художник. Ніхто, крім нього, не знає вірного рішення творчої задачі, що стоїть перед ним. І перша справа педагога постаратися, щоб перед дитиною завжди стояла саме творча задача …» (А.А. Мелік-Пашаєв)

Більше статей...