Дошкільний навчальний заклад №51 "Горобинка" Рівненської міської ради

Пізнайки

Група № 7 «Пізнайки»

Девіз:

Є група «Пізнайки» у нашім садку,

Ніде не знайдете ви більше таку,

Тут казка живе, тут веселковий рай,

Тут сміху дитячого б’є водограй,

Тут  Творчість гніздечко звиває своє,

Тут Логіка дітям уроки дає,

Тут Дружба заспівує пісню дзвінку,

Щоб діти щасливо росли у садку.

Пріоритетний напрям роботи групи: «Формування пізнавальної активності дошкільників в різних видах діяльності»

Вихователь:

Вержбіцька Інна Володимирівна.

Освіта – базова вища,

кваліфікаційна категорія – спеціаліст,

педагогічний стаж – 31 рік.

В даному закладі працює з 1988 року.

Педагогічне кредо:

«Для мене дитинство не закінчилось, я живу і працюю у ньому»

Вихователь:

Ковальчук Віра Володимирівна

Освіта – базова вища,

кваліфікаційна категорія – спеціаліст,

педагогічний стаж – 31 рік.

В даному закладі працює з 1989 року.

Педагогічне кредо:

До кожної дитини ключ знайти,

У праці результат найкращій мати.

Упевнено і творчо до мети іти

З любов’ю серце дітям віддавати.

 

Основною метою формування пізнавальної активності старших дошкільників засобами творчих завдань є:

·      Створення позитивної атмосфери, де панує гуманність, взаємодовіра, взаємодопомога, де кожна дитина почуває себе безпечно;

·      Матеріально-ігрового середовища, спрямованого на перспективне зростання пізнавальної активності дітей;

·      Перехід від пасивності до активних способів пізнання в умовах індивідуальної взаємодії дітей з дорослими.

Формування пізнавальної активності старших дошкільників засобами творчих завдань здійснюємо на трьох умовних етапах:

       Перший етап – вирішення творчих завдань в умовах індивідуальної взаємодії  дорослого і дитини.

       Другий етап – вирішення творчих завдань в умовах взаємодії дитини з дорослим та групою однолітків.

       Третій етап – широке впровадження пізнавального пошуку і реалізація творчих задумів.

 

Калинонька

Група №4

«КАЛИНОНЬКА»

(середня)

Девіз:

Українці, українки,

Ми калинки, ми перлинки

Гарні, спритні та сміливі,

І розумні, і кмітливі.

Пріоритетний напрями роботи групи:зміцнення здоров'я дошкільнят засобами фізичного виховання, формування у них свідомого прагнення до здорового способу життя. Для реалізації цього завдання особливу увагу приділяємо, по-перше, формуванню культури здоров'я дитини в дошкільному навчальному закладі, по-друге, формуванню культури здоров'я в сім'ї. Тому серед пріоритетних цілей є виховання валеологічно компетентних дітей, які вміють змалку піклуватися про своє здоров'я, свідомо ставитися до життя як найвищого дарунку природи, усвідомлювати пріоритет здоров'я як найвищу людську цінність, а здоровий спосіб життя — як чинник збереження і зміцнення здоров'я.

Вихователі:

 

Тарасюк Ірина Сергіївна.

  19.12.1985 р.н.

Освіта: Вища.

Кваліфікаційна категорія: «Спеціаліст».

Педагогічний стаж: 7 років, в ДНЗ № 51 працює з 2010 року.

Педагогічне кредо: «Діти повинні жити у світі гри, казки, музики, малюнка, краси, фантазії, творчості. Діти неодмінно мають бути щасливі!»

 

Борейко Тетяна Володимирівна

09.09.1987р.н.

Освіта: Вища.

Кваліфікаційна категорія: «Спеціаліст».

Педагогічний стаж: 3 роки, в ДНЗ № 51 працює з 2014року.

Педагогічне кредо: «Найголовніше для мене – усмішка дитини на обличчі і чарівні загадкові дитячі оченята без сліз…!»

 

 

Помічник вихователя:

Кутняк Неоніла Степанівна

09.05.1960 р.н.

Стаж: 31рік, в ДНЗ № 51 працює з 1986 року.

 

Група №2 "Квітничок"

Група наша №2

Не потрібні тут слова,

Подивіться ви на нас

Ми живемо – вищий клас!

 

 

«Квітничок» - це назва групи

Залюбки ви йдіть сюди

Тут зустрінуть добрі люди,

Казка, радість тут завжди.

 

Девіз групи: Наша група – велика, щаслива родина, зігріта любов’ю вній кожна дитина.

Поглиблено ми працюємо над емоційно – ціннісним розвитком дітей,  адже кожній дитині треба навчитися виражати свої емоції та почуття.

Організовуючи роботу з дитиною третього року життя, вихователі розв’язують низку завдань емоційно – ціннісного розвитку:

·      привертають та зосереджують увагу на предметах, що їх оточують – яскравих, цікавих, гарних;

·      заохочують емоційно відгукуватись на різноманітні явища та об’єкти живої природи;

·      вправляють в адекватній реакції на  доступні розумінню життєві події, вчинки, ситуації;

·      стимулюють бажання бути приємною, веселою, доброзичливою, намагання стриматись від плачу, галасу, гніву тощо;

·      закладають базис особистих цінностей;

·      вчать дітей оцінювати та адекватно реагувати на оточення, рідних і чужих людей, реальні життєві ситуації.

Емоційна сприйнятість та здатність долати труднощі на шляху до мети – важливі складники життєвої компетентності, основи якої закладаються у ранньому віці й вдосконалюються протягом всього життя.

Якщо перебування дитини в дошкільному закладі супроводжується позитивними емоціями, воно проходить легко і продуктивно.

Ви можете бути впевнені, що група «Квітничок» стане для ваших дітей другою домівкою. Любові і душевного тепла вистачить на всіх, хто бажає прийти до нас.

 

Вихователь:

Ковальчук Г. В. – 1973 р.н.

Освіта середня спеціальна, стаж роботи 9 років.

 

 

 

Сонечко

Група № 5 «Сонечко»

(молодша  група (четвертий  рік життя)

Вас вітає  група № 5 «Сонечко»

«Сонечко» - це  наша  група

Бо  теплом  вона  окута.

Поспіша  сюди  щодня

Дружна  наша  дітвора.

Кожен  знає  своє діло –

Робить  його  чесно, вміло.

Група  «Сонечко» у  нас –

Будьте  певні – вищий  клас!

Девіз  групи:

Ми  «Сонечка» маленькі

Ми  дітки  веселенькі,

У  садочку  граємо,

Малюємо  співаємо

І  знань  ми  набуваємо!

Пріоритетний  напрямок  роботи  групи:«Розвиток  логіко-математичних  здібностей  дітей  дошкільного  віку»

Логіко-математичний  напрям  роботи  з  дітьми  спрямований  на  засвоєння  елементарних  логічних  прийомів  для  здійснення  математичного  розвитку  та  орієнтований  на  формування  вміння  розмірковувати, встановлювати  причинно-наслідкові  зв’язки, обґрунтовувати  твердження  й  робити  прості  умовиводи  за  допомогою  елементарних  логічних  прийомів.

Діти  перебувають  у  постійному  пошуку, пропонують  власні  цікаві  пропозиції, розв’язання  проблемних  ситуацій, творчо  навчаються  за  допомогою  гри.

Логічний  підхід, покладений  в  основу  занять  за  різними  освітніми  лініями, сприяє  інтеграції  знань  дітей, коли  стимулюється  їхня  аналітико-синтетична  діяльність, потреба  у  системному  підході  до  об’єкта  пізнання, є  необхідним  базисом  для  розвитку  особистості  та  формування  її  компетентності, вкрай  необхідне  для  успішного  переходу  дитини  до  шкільного  навчання.

Вихователь  групи  «Сонечко»

Місай  Галина  Романівна, 1971 р.н.

Освіта: базова  вища

Кваліфікаційна  категорія: «спеціаліст»

Педагогічний  стаж  роботи: 8 років

В  ДНЗ № 51  працює  з  2008 року.

Педагогічне  кредо  вихователя:

«Учитись  важко,

А  учить  ще  важче,

Але  не  мусиш  зупинятись  ти.

Як  людям  віддаси  усе  найкраще

То  й  сам  сягнеш  нової  висоти».

Життєве  кредо:

«До  кожної  дитини  ключ  знайти

У  праці  результат  хороший  мати.

Упевнено  і  творчо  до  мети  іти

З  любов’ю  серце  дітям  віддавати».

 

Помічник вихователя

 Матвійчук Наталія В'ячеславівна

 

Радість  успіху – це  крок  уперед  на  стежині  пізнання, тому  завжди  в  центрі  уваги  групи

С – самостійна

О – освічена

Н – надійна

Е– емоційна

Ч– чесна

К – креативна

О С О Б И С Т І С Т Ь

  • 1

Соняшник

Група  №3 “Соняшник” (середня)

 

Група “Соняшник” - це диво!

Танці, співи в ній та сміх

Місця вистачить тут всім -

І дорослим, і малим!

А зерняток-дітлахів

Тут завжди чекають

Свою ласку і любов

Щиро відкривають!

Девіз групи: «Тягнемося до знань як соняшник до сонця»

Пріоритетний напрям роботи групи:

Виховання екологічної культури дітей дошкільного  віку.

     Природа – могутнє джерело пізнання, яке через спілкування розкриває людині свої таємниці і робить її більш чутливою до навколишнього світу. Людина – частина природи,   потяг до всього живого закладений у ній від самого народження,  та чи не найяскравіше виявляється в дитячому віці.
     Дошкільний вік – найважливіший етап у становленні екологічного світогляду людини,  передбачає створення передумов гуманної взаємодії з природним довкіллям. До кінця дошкільного віку у дитини має бути сформований природодоцільний світогляд, в основі якого – усвідомлення дитиною себе як частки природи, відчуття відповідальності за те, що відбувається навколо неї та внаслідок її дій у довкіллі.Враховуючи надзвичайну емоційну чутливість малюків, перевага надається емоційно-естетичному сприйманню природи, розвитку естетичних, інтелектуальних, гуманістично-спрямованих почуттів у ставленні до природи. Головною умовою реалізації завдань екологічного виховання є створення еколого-розвивального предметного середовища, яке сприяє формуванню в дошкільнят екологічної вихованості, яка передбачає набуття уявлень про самоцінність та неповторність компонентів природи, прояв гуманних почуттів до живих істот, оволодіння початковими вміннями відчувати красу та милуватися нею, виважено поводитися в довкіллі, знати правила безпечної поведінки в природі.

         Екологічна культура формується у дошкільномувіці, коли діти ознайомлюються з особливостями навколишнього середовища. Основу екологічної культури становлять елементарні знання про природу:

·      орієнтування у найближчому природному середовищі;

·      усвідомлення життєвонеобхідних потреб живих істот в умовах існування;

·      ознайомлення з елементарними відомостями про взаємозв'язки живої природи, значення її в житті людини.

          Пізнання дітьми природи відбувається під час активної діяльності, коли вони оволодівають уміннями бережливого ставлення до її об'єктів, збереження та створення умов для їх нормального співіснування.

         Отже, вже з дошкільного віку дітям можна і необхідно прищеплювати любов до навколишнього середовища, вміння оберігати «зелених друзів» та формувати природодоцільну поведінку.

Як лагідно сонечко землю зігріє,
Як щедро дощик її оросить,
Так вихователь дитя зустрічає,
Щоранку в садочок спішить.
Про всі негаразди відразу забуде
І посмішка враз засія,
Бо їй найдорожче довірили люди -
Майбутнє країни - дитя!

Вихователі:

 

 

Оксенюк  Любов Прохорівна, 1970 р.н.

освіта: вища спеціальна

кваліфікаційна категорія «спеціаліст вищої категорії»

педагогічний стаж - 21 рік, в ДНЗ 51 працює з 2007 року

педагогічне кредо вихователя:  

«Щоб у дитячих очах загорілисяпромінчики, ти повинен запалити   в собі  сонце»

 

Вікторія Олександрівна, 1993 р.н.

освіта: вища

кваліфікаційна категорія «магістр»

в ДНЗ 51 працює з 2015 року

педагогічне кредо вихователя:  

«Найкращий спосіб зробити дітей хорошими - це зробити їх щасливими»

 

Помічник вихователя:

Бондарчук Олена Володимирівна, 1967 р.н.

Загальний стаж роботи – 25 років

  • 1
  • 2