Група №3 “Соняшник” (середня)
Група “Соняшник” - це диво!
Танці, співи в ній та сміх
Місця вистачить тут всім -
І дорослим, і малим!
А зерняток-дітлахів
Тут завжди чекають
Свою ласку і любов
Щиро відкривають!
Девіз групи: «Тягнемося до знань як соняшник до сонця»
Пріоритетний напрям роботи групи:
Виховання екологічної культури дітей дошкільного віку.
Природа – могутнє джерело пізнання, яке через спілкування розкриває людині свої таємниці і робить її більш чутливою до навколишнього світу. Людина – частина природи, потяг до всього живого закладений у ній від самого народження, та чи не найяскравіше виявляється в дитячому віці.
Дошкільний вік – найважливіший етап у становленні екологічного світогляду людини, передбачає створення передумов гуманної взаємодії з природним довкіллям. До кінця дошкільного віку у дитини має бути сформований природодоцільний світогляд, в основі якого – усвідомлення дитиною себе як частки природи, відчуття відповідальності за те, що відбувається навколо неї та внаслідок її дій у довкіллі.Враховуючи надзвичайну емоційну чутливість малюків, перевага надається емоційно-естетичному сприйманню природи, розвитку естетичних, інтелектуальних, гуманістично-спрямованих почуттів у ставленні до природи. Головною умовою реалізації завдань екологічного виховання є створення еколого-розвивального предметного середовища, яке сприяє формуванню в дошкільнят екологічної вихованості, яка передбачає набуття уявлень про самоцінність та неповторність компонентів природи, прояв гуманних почуттів до живих істот, оволодіння початковими вміннями відчувати красу та милуватися нею, виважено поводитися в довкіллі, знати правила безпечної поведінки в природі.
Екологічна культура формується у дошкільномувіці, коли діти ознайомлюються з особливостями навколишнього середовища. Основу екологічної культури становлять елементарні знання про природу:
· орієнтування у найближчому природному середовищі;
· усвідомлення життєвонеобхідних потреб живих істот в умовах існування;
· ознайомлення з елементарними відомостями про взаємозв'язки живої природи, значення її в житті людини.
Пізнання дітьми природи відбувається під час активної діяльності, коли вони оволодівають уміннями бережливого ставлення до її об'єктів, збереження та створення умов для їх нормального співіснування.
Отже, вже з дошкільного віку дітям можна і необхідно прищеплювати любов до навколишнього середовища, вміння оберігати «зелених друзів» та формувати природодоцільну поведінку.
Як лагідно сонечко землю зігріє,
Як щедро дощик її оросить,
Так вихователь дитя зустрічає,
Щоранку в садочок спішить.
Про всі негаразди відразу забуде
І посмішка враз засія,
Бо їй найдорожче довірили люди -
Майбутнє країни - дитя!
Вихователі:
Оксенюк Любов Прохорівна, 1970 р.н.
освіта: вища
кваліфікаційна категорія «спеціаліст вищої категорії», педагогічне звання "вихователь-методист"
педагогічний стаж - 25 років, в ЗДО 51 працює з 2007 року
педагогічне кредо вихователя:
«Щоб у дитячих очах загорілисяпромінчики, ти повинен запалити в собі сонце»
Швая Катерина Олександрівна
освіта: базова вища
кваліфікаційна категорія «спеціаліст»
педагогічний стаж - 1 рік
Помічник вихователя:
Бондарчук Олена Володимирівна, 1967 р.н.
Загальний стаж роботи – 30 років